Bio

Nu är det antagligen biodags. Är sådär sugen, kommer förmodligen att somna efter 5 minuter, så trött och seg är jag. Normalt är jag inte alls en trött människa, men de här senaste dagarna...
Kommer att jobba de närmsta fyra dagarna ( jajamen, både nyårsafton och nyårsdagen, lyckost mig) så det är bara att bita ihop! Är ledig först på fredag och det ska bli skönt! Får hitta på något kul då!
Ute är det kallt, men pälsen är på (fusk), för dem som undrar!
Vilket osammanhängande inlägg, ett säkert bevis på min trötthet, jisses!

image382

Kommentarer
Postat av: Lise

Har undrat ett tag nu och kan inte låta bli att fråga. Du verkar kommentera på ALLA modebloggar. Alltid en kort innerhållslös kommentar av typen: söt, va snyggt, det var fint, fin topp/kjol/jacka mm. Kan inte låta bli att undra om du kommenterar för att länka till din blogg eller för att du tycker det är viktigt att få din "åsikt" framförd. Menar inget elakt men blir bara så himla nyfiken eftersom jag ser ditt namn hela tiden, på alla modebloggar och du kommenterar verkligen på alla inlägg.

2007-12-30 @ 23:41:19
Postat av: Burcu

Vilken fin päls =)

2007-12-31 @ 00:00:53
URL: http://burcus.blogg.se
Postat av: Sanja

Lise: Man ser väl det man vill se antar jag...Jag vet inte riktigt vad du anser är alla bloggar, men jag har ungefär en 20 bloggar som jag följer i princip dagligen och väljer att kommentera på det jag tycker är värt kommenteras på. Om jag tycker att någonting är fint eller snyggt så skriver jag ju det! Och självklart vill jag att min egen blogg ska synas, va tror du?? Och herregud, du tycker att JAG kommeterar mycket?? Menar inget elakt jag heller, men du verkar inte själv ha lagt mycket tanke bakom din kommentar och tänkt efter vad som är "ALLA" bloggar och "verkligen alla inlägg". Hoppas detta stillade din nyfiknhet lite=)
Burcu: Tack=)

2007-12-31 @ 00:25:22
URL: http://simplyfashion.blogg.se
Postat av: Lise

Råkade bara lägga märke till att du hade småkommenterat på 5 av emma nygrens inlägg eftervarandra. Samma sak på hotspots blogg och på milks, detta var ju igår men sen allmänt ser jag att du småkommenterar på kling, fashionflash mm. Vi läser antagligen nästan samma bloggar :). Ber om ursäkt för utrycket "alla", rättar med majoriteten av modebloggar då istället (och majoriteten av inlägg klart). Det stämmer väl? ja självklart vill du ha läsare, det var ju just det min fråga gällde. Jag undrade ju om det är för att få fler läsare som du sticker in en liten kommentar väldigt ofta på väldigt många inlägg på de flesta kända bloggarna. men du behöver inte svara på frågan, ville bara förtydliga vad det var jag menade och varför..ha det gott på nyår :)!!!

2007-12-31 @ 14:44:51
Postat av: Sanja

Lise: Rent matematiskt är inte 20 bloggar av, ja vad kan det vara över 200 i allafall, inte majoriteten, så jag kan tyvärr inte hålla med dig där, men allt är ju relativt. I minsta laget faktiskt, jämfört med många många andra.
Sen att du väljer att kommentera något sådant här tycker jag säger mer om dig än vad det gör om mig, visst? Jag finner det märkligt, snudd på sorgligt faktiskt, att någon ödslar sin tid på att studera ut hur, när och var andra kommenterar!
Samtidigt tycker jag dock att det är bra att man vågar ställa frågor om det är något man undrar och funderar över.
Men för att svara på din "fråga", om du tittar närmare på mina kommentarer på andras bloggar så kan du kanske se att de flesta kan hittas på outfitinläggen. Tycker det är viktigt att vi tjejer kan erkänna och berömma varandra och faktiskt säga att man tycker att något eller någon är fin. Hoppas du är nöjd med svaret. Och tilläggas bör att jag även kommenterar på ett fåtal "mindre" bloggar, dem jag har råkat på och tyckt/tycker om.
Nu sätter jag stopp för den här diskussionen, iaf, för min del, ödslar hellre min tid på något viktigare och mer relevant istället. Gott nytt år och ha det gott=)
P.s Egentligen gillar jag nyfikna människor, är själv en av dem, fast på ett hälsosamt sätt naturligtvis=)

2007-12-31 @ 16:51:24
URL: http://simplyfashion.blogg.se
Postat av: Lise

Nämnde ovanför i tredje raden nerifrån att jag menar de flesta kända modebloggarna. Antar att du missade det, för annars så finns det nog långt över 200 modebloggar. Så det där med matematiken var helt onödigt, förhoppningsvis inte för ansträngande. Skulle inte direkt säga att jag studerar bloggar, man behöver ju inte direkt studera dem, det räcker väl med att man läser i kommentarsfälten lite här och där så är det svårt att undgå dina kommentarer. Det är ju trots allt ett faktum att folk marknadsför sina bloggar genom att kommentera det mesta i andras bloggar. Du kan ju inte direkt fördömma mig för min "ohälsosamma nyfikenhet", jag undrade ju bara om du var en av dom :). over and out för min del också

2008-01-02 @ 00:48:09
Postat av: Sanja

Lise: Men Lise, du har ju redan konstaterat att det är ett faktum. Du kan ju läsa det själv i din egen kommentar. Och varför skulla just jag vara ett undantag=) Hejdå Lise.

2008-01-02 @ 09:22:32
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0