Bra och mindre bra köp

Äntligen lite tid över för att visa de senaste inköpen. Både bra och dåliga måste jag säga... Då jag har förstått att Cheap monday duffeln är för liten över rumpan på mig, har jag beslutat mig för att sälja den. Har hunnit använda den i 2 dagar och ungefär 1 timma sammanlagt=) Den är i storlek M och passar mig jättebra upptill, men är alldeles för tajt över rumpan och höfterna, vilket innebär att den skulle passa något med rakare figur alldeles utmärkt. Jag visar den i ett separat inlägg om en liten stund! Om någon är intresserad, så kan ni maila mig på [email protected] och bjuda ett rimligt pris=)
Ja, åter till det väsentliga, inköpen=) Det blev många sköna, mjuka och mysiga plagg!

Bild 1: Cheap monday, lång tee/klänning
Bild 2: Cheap monday, nästan likadan som den innan, men denna tycker jag har någorlunda bättre passform!
Bild 3: Cheap monday kofta/cardigan! Gillar att den har fickor i sidorna=)
Bild 4: Samma som tidigare, fast mörkgrå
Bild 5: Oversize linne, Monki
Bild 6: kort boxig tee från Cheap monday
Bild 7: Velour oversize tröja, i samma modell som den jag har sen tidigare med katten på)

Ja, det var väl det! Är nyss hemkommen från Strömstad, där de hade nattöppet. Var så ledsen över att min duffel inte passade, men jag lyckades hitta en annan svart jacka som jag känner mig nöjd med=) Går att skåda i morgondagens outfit! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0