Önskelista

Har kommit på att jag inte har skrivit någon önskelista även då jag fyller år om bara några dagar. Tycker att det är  jobbigt att säga vad man önskar sig. Så jag skriver ner det istället. Sjävklart pratar jag om materiella ting, och inte fred på jorden, hälsan i behåll, kärlek osv. =) Även då detta är skulle varit främst på en annan lista=) Vissa önskningar är kanske lite smått orealistiska, men det är ju just därför de är önskningar!

Pengar är alltid bra, fast tråkigt ibland..
En ny bärbar dator
En kamera
Vagabond skor mer rågummisula
Marc Jacobs parfymen "Daisy"
En BRA skinnplånbok
Kläder, helst presentkort (tycker inte alls att presentkort är tråkiga och fantasilösa som många andra tycker! Man får då exakt det man vill ha och kläder och dyl. slipper hänga/ligga kvar i garderoben!) Hemskt, men sant!
Resa  till New York=)
Mascara Lancome Fatale (upptäckte idag att den börjar sjunga på sista versen)
Osv osv....
MEN som sagt, så önskar jag mest av allt att alla mina nära och kära är friska och lyckliga!


Kommentarer
Postat av: Johanna

längtar till jul =)

2007-11-15 @ 21:01:17
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/
Postat av: Sanja

Johanna: Eller hur=)

2007-11-15 @ 21:51:39
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0