AA

Lång ska den vara. Tröjan jag länge varit på jakt efter och som jag dessutom tror mig ha hittat nu. Har saknat en lång, vit, tight, långärmad tröja, helst med knappar, som jag vill bära till strumpbyxor och en oversized herrväst. Funkar till boots lika bra som till heels. Till vardags som till fest! Den är funnen på American Apparels hemsida. Vet däremot inte hur jag ska få den. Skickar dem till Sverige? Är butiken i Stockholm den enda som finns i Sverige? Hmmm..Vill ha!

image63

AA har för övrigt mycket godis för ögat. Som till exempel dessa nedan, som jag inte skulle tacka nej till!

image64image65image66image67

Update: De skickar till Sverige, blir en beställning på några tröjor till helgen. Lätt!



Kommentarer
Postat av: linnea

AA har så sjuukt snygga grejer! men vi som inte bor i sthlm får bara vänta o se om de öppnar i någon mer närliggande stad:P

2007-10-23 @ 20:04:34
URL: http://linneis.tjejsajten.se
Postat av: Sanja

Linnea: De skickar till Sverige, 8 euro i frakt om man beställer under 100 euro, beställer man över , ja då är frakten fri. Det blir en beställning! Spikat och klart=)

2007-10-23 @ 21:02:22
URL: http://simplyfashion.blogg.se
Postat av: Sandra

Hittade en sån lång tröja igår på JC. Små knappar ända ner till naveln ungefär. Fanns i gräddvit och grå. Riktigt snygg!

2007-10-24 @ 17:55:50
Postat av: Sanja

Sandra: Tack för tipset,kanske kikar in den imorgon=)

2007-10-25 @ 00:50:11
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0