Shoppat!

Som bekant var jag ju i Göteborg igår och strosade runt. Hittade mycket fint, men köpte långt ifrån allt. Favoriterna var i alla fall Velour, Acne, en second hand butik med underbara kläder, skor och väskor som heter Rag Time, Monki, Zara och så naturligtvis H&M Trend=). Gårdagens skörd blev i alla fall det som följer nedan och även jeansen som jag har på mig i dagens outfit.
image72
Hatt, som ser ut son en ridhjälm=), från H&M Trend
image73
Kort, tajt, långärmat fodral, med lite vidare ärmar, från Zara!
image74
Och ja, självklart blev det katten, från Velour. Hittade även enn annan i liknande modell, men den var fadead, eller hur man nu säger, ljusare upptill och mörkare och mörkare nertill. Men jag fick hejda mig=)
image75
Och så femtioelfte skoparet på bara några månader=D, men är det billigt så är det, från Skopunkten.

Och så som sagt blev det ett par Acnejeans som jag har på mig på dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: milk

kattenkattenkatten.. jag vet inte hur många ggr jag har klämt på den där tröjan. grattis till ett sjukt bra köp!

2007-10-27 @ 12:42:20
URL: http://imilk.blogg.se
Postat av: Sanja

Milk: Tackar=) Är supernöjd!

2007-10-27 @ 17:31:14
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0