Kvällsgöra

Gjort lite olika saker idag. Hann med en liten runda på stan. Köpte lite nya hudvårdsprodukter. Jag som aldrig har haft några större problem med min hy, tycker att den helt plötsligt har blivit lite av ett problem. Får jättelätt finnar och de är inte blyga med att hoppa upp lite här och var. Köpte Neutrogena face wash och en kräm. Vi får väl se om de hjälper. Inhandlade även en ögonfransböjare (som jag har tjatat om att jag inte hittar en bra) på Body Shop. Ska testas imorgon.
Vad gäller modeveckan är inte jag den som smäcker upp bilder lite hur som helst, men i slutet av  veckan ska jag sammanfatta vad jag tycker/tyckte är/var finast=)
Nu ,snart, Gossip Girl och därefter lite frosseri i en av de bästa modemagasinen enligt mig, danska Costume!

Kommentarer
Postat av: AMANDA VOGUE

Finfin bogg ;)

2008-01-29 @ 21:52:31
URL: http://amandavogue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0