Promises

Det här är nog sista gången jag tänker jobba under nyårshelgen! Tycker faktiskt att det är skönt att allt är över. Jul, nyår och allt vad dessa innebär. Saknar mama och pappa också, haha, jag låter som en barnunge. De är utomlands och roar sig, men kommer hem nästa vecka!
Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen. Åker dock inte tillbaka till min "riktiga" vardag i Örebro förrän den 13de men ändå=)
Till något helt annat, har lovat mig själv att jag ska ta tag i två saker jag velat göra länge. Hårförlängning (inte en tacky en, utan en lagom) och tatuering, och helst i den ordningen. Har vetat exakt vad jag vill tatuera (på handleden) i över ett år, men inte tagit tag i det, men snart så=)
Hårförlängningen komen nog att ske inom de närmsta veckorna, har hittat ett billigt och, förhoppningsvis ok, ställe i Göteborg!
Ja, det var väl det! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0