Sen Outfit

Har varit en hektisk helg, därav dåligt bloggande. I fredags kom ju familjen på besök för att sedan åka vidare till farföräldrarna. Lillebror stannade kvar hos oss dock. I lördags åkte även vi till nämnda familjen och hann med en liten shoppingrunda i Västerås. Visar upp senare vad jag har fyndat!
Utgång igår kväll och idag är man inte alltför pigg naturligtvis=)
Nu har hela familjen åkt hem, trist, men det är så det är. Resten av dagen ska ägnas åt att slappa och självklart fota mina nyfunna garderobsfynd=)
En sak till, beställde Fjällrävenjackan (ses nedan) genom jobbet för nån vecka sedan och föräldrarna hade med sig den till mig. Jag bara älskar den! Later!

image440
Randig tröja - H&M herr
Lång linne (under) - H&M
Glansiga tights - MQ
Halsduk - H&M
Jacka - Fjällräven
Skor - Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0