Soon to be back in town

Jajamen, då var det nästan dags. Åker hem till Örebro om en liten stund. Nu har jag varit här på västkusten i en dryg månad, ganska så skämmande vad tiden går fort. Ska bli skönt att komma till sina egna saker, min säng och framförallt, nåja kanske inte framförallt, min garderob. Börjar ju nämligen bli ganska enormigt det här=). Och självklart, förutom karln min, saknar jag mina vänner oerhört!
Det tråkiga är ju, som alltid, att säga hejdå till familjen. En kortvarig separartion blir det dock den här gången då de kommer upp nästa helg=)
Idag är jag snål, för att inte säga lat. Har inte orkat ta någon dagens outfit, men kanke, fast bara kanske, kommer den upp ikväll. Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Ja visst verkar den spännande=)

Borta bra men hemma bäst!

2008-01-21 @ 10:25:09
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se/
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

ja det är många som gillar H&M's makeup! Har dock aldrig provat själv men med så lågt pris och bra omdömen måste man ju nästan testa=)

2008-01-21 @ 12:19:31
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0