S&S

Min första lediga dag på ett tag från allt vad kläder heter, nåja, från mer än det uppenbara naturligtvis... och vad gör jag då? Jo, jag besöker klädbutiker. Kom hem i alla fall med en body från Gina Tricot, som jag har letat efter i flera veckor och som tydligen varit slutsåld. Ett par tights, lite glansiga sådär, från MQ fick även dem göra mig sällskap hem.
Joo, jag kom på att jag glömt visa upp mina FYND till skor som anlände från skopunkten häromdagen. Älskar verkligen dessa snörkängor och jag älskar priset ännu mer!
Imorgon blir det sovmorgon. Äntligen!

image395



Kommentarer
Postat av: Jen

vad tycker du om min fråga i min blogg?
svara gärna"

ha en bra kväll!

2008-01-05 @ 23:29:15
URL: http://fashionlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0