The Outfit

Godmorgon godmorgon, vaknar av att det ligger säkert 15 cm snö på marken. Ser kallt, men mysigt ut. Nu blir det promenad till jobbet, burr. Är medveten om att bloggen endast består av outfitbilder och så får det nästan förbli tills jag är hemma i Örebro igen. I skrivande stund har jag inte bestämt mig om jag åker på söndag, den 13de eller söndagen därpå. Vill ju ha pengar...=) När jag väl kommer tillbaka, ska jag ta tag i bloggen och ruska om den lite=) Nu brått! Ha en bra dag!

image396
Skjorta - Ralph Lauren, second hand
Tights - (nya) MQ
Knästrumpor - ?
Kängor - Skopunkten
Till detta blir det kofta, jacka, mössa, halsduk och vantar!

Kommentarer
Postat av: kristin

håret ser jättefint ut, av de jag ser på bilden. och säkert ännu finare i verkligheten :) är du nöjd? vart gjorde du de?

2008-01-06 @ 18:22:28
Postat av: Anonym

fint!

2008-01-06 @ 19:30:44
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: Sanja

Kristin: Nja, är inte så nöjd, ville ha det ljusare, men frisören fegade ur. Ska nog hålla mig till min i Örebro=)
Anonym: Tack

2008-01-07 @ 21:53:56
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0