The Outfit

Hann inte blogga in en outfitbild imorse. Det är lite mycket nu. Jobbet, sökandet efter ett "riktigt jobb" då jag i princip är klar med skolan (nästan, men inte helt och hållet), och sen även hinna med att söka en deltidskurs, då jag vill göra något medans jag söker jobb och naturligtvis jobbar extra. Lite virrigt, men men. Det lugnar nog ner sig om en vecka eller två. Hoppas jag!

image398

Tee - ? herr t-shirt
Väst - Lécole National
Tights - MQ
Fuskpälsmössa - H&M herr
Gummistövlar - Viking

P.s Är medveten om att det nästan inte går att se vissa detaljer på outfitbilderna, men har dessvärre inte kunnat hitta en bättre plats att ta foton på här hos föräldrarna. Ska ta tag i saken när jag är tillbaka i Örebro.

Kommentarer
Postat av: Terese

Snyggt!

2008-01-09 @ 20:03:12
URL: http://teresestyle.tjejsajten.se
Postat av: Sanja

Terese: Tackar tackar=)

2008-01-10 @ 19:04:47
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0