The Outfit

Då var man tillbaka. Den här terminen, eller halvåret, komer att vara en av de mest vktiga och avgörande för min del. Skolan SKA avslutas, har ett par examinationer/uppgifter kvar att göra. Kommer dessutom att läsa informatik på halvtid. Samtidigt söker jag jobb, dels ett extrajobb under det här halvåret, men också ett "riktigt" jobb. Det gäller att vara ute i god tid. Siktar på att ha ett sådant till junimånad. Hoppas hoppas! Nu gäller det bara att ta ett ordentligt tag i allt, så att man kommer igång. Lutar mot att det sociala livet kommer att bli lidande de närmsta månaderna, men det här måste göras. Börjar dock den här veckan med att ta igen allt med min vänner, då jag inte varit här på ett tag. Det nämda, städ, tvätt och annat som måste göras består denna vecka av. Om en vecka exakt, då är det dags för mig att bosätta mig på biblioteket, men det kommer klart att vara värt det!
Såhär hade jag gärna sett ut idag, lite väl optimistiskt dock så jackan får hängas tillbaka i garderoben. Istället åker skinnjackan och en riktig tjock vit halsduk på. Kanske är även detta lite väl optimistiskt! Får se. Later!

image420 image421

image422
Tröja - Indiska
Kjol - H&M
Jeansjacka - Second hand
Skor - Vagabond
Dessutom en jättehög knut på huvudet, håret ser nämligen ut att växa på rätt bra ändå tycker jag=)

Kommentarer
Postat av: Linnea

ooh, jag vill ha den där randiga tröjan. Så fiin!

2008-01-21 @ 17:45:31
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: Sophie

jättesnyggt

2008-01-22 @ 21:16:15
URL: http://soff.webblogg.se
Postat av: Sanja

Linnea: Ganska fin är den. Och skön=)
Sophie: Tackar=)

2008-01-23 @ 23:00:50
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0