Periodare

Jag är verkligen en periodare när det gäller metallfärgerna på mina smycken. Just för tillfället är jag inne i guldperioden, som brukar infinna sig lite då och då.
Ett par tunna guldkedjor i olika längder
står på prioriteringslistan just nu. En liten kedje från min barndom befinner sig redan runt halsen, en tunn en med ett hjärta och en tärning. Skulle gärna vilja ackompanjeras av ytterliggare två tunna och simpla dock.
Mitt röda One of a kind hamsa armband vill få en kompis i svart/guld också, men kan dock inte hitta det klassiska på hemsidan...
Även dessa nedan skulle jag gärna se anlända hem till mig snarast!

image723image724
Från Urban Outfitters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0