The Outfit

Lite märklig outfit idag. Beror på att det är en stanna inne hela dan outfit. Gummistövlarnar är på för jag måste rusa en sväng till matbutiken bara.
Konstig och småstressig dag bara, har svarat i telefon och på mail hela dan känns det som. Ikväll kommer en kompis hit, så det blir en tjejkväll med god mat och film. Under telefonsvarandena och mailandet har jag hunnnit experimentera med mitt knallrosa läppstift. Tycker nog inte att jag passar i det, men man kanske "växer in i det" =). Kankse visar bilderna ikväll eller imorgon, om jag vågar vill säga.... Later!

image304
Tee - Velour
Jeansshorts - Aklippta gamla jeans
Strumpbyxor - Åhlens
Halsduk - H&M trend
Gummistövlar - Viking

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va gulligt med gummistövlar =)

2007-12-08 @ 14:31:25
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/
Postat av: Sanja

Johanna: Tack söt=)

2007-12-09 @ 16:08:51
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0