Underbart härligt

Idag har jag haft en fullkomligt underbar dag. Efter lite klädtvätt och en powerwalk i solen bar det av till stan för ytterliggare insupande av sol. Träffade min underbara A, gick på stan, åt lunch, gick ännu mer på stan, fikade på Waynes, hem till A och lämna lite grejer och till sist på Make up stores klubbkväll Kom hem för bara en liten stund sen och har sedan dess avnjutit lite thaimat.
Vädret är fullkomligt ljuvligt! Man kan inte annat än vara glad.
Kom hem med skorna från Wedins som jag planerat att köpa ett tag, visar imorgon, och lite sminkprodukter från Make up store.
Glömde dock att ta en outfitbild=(
Även om jag var nöjd med mitt klädval, hade jag inte haft något emot att vara klädd som nedan! Enkelt, men ack så snyggt. Later!

image692

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0