Imorgon så

är jag igång igen. Blev ingen outfitbild idag, orkade inte fota när jag kom hem, men imorgon så. Och då får ni även se vad jag köpte i Göteborg. Jag skulle inte handla så mycket, egentligen skulle jag bara ha ett par chinos från Monki... Just för att förhindra mig själv från att shoppa så bokade jag biljetten så att jag endast skulle vara i Götet någon timma. Men oj vad man kan shoppa under lite tidspress, det är ju nästan värre än när man inte har tider att passa....
Det hade dock kunnat vara värre. Det som hindrade mig lite var vetskapen om att jag åker till Malmö nästa vecka, ska vara där hela den helgen. Och shoppat i Malmö har jag aldrig gjort, så det ska bli kul.
Som sagt, visar upp imorgon bitti måndagens skörd. Sov gott!

 Ps. Underbart skön tågresa hem hade jag i alla fall. Tyst och skönt i vagnen med massa magasin att bläddra i ..Älska!

image545



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0