The Outfit

Kom på att det här verkligen är en "outfit blogg". Det är ju i princip de enda inläggen jag har...Frukntansvärt trist, men hinner verkligen inte. Det är så mycket som jag skulle vilja hinna med, men jag lyckas inte finna tid till allt=( Till veckan ska en inlämningsuppgift in, sen måste jag skriva på C-uppsatsen. Blir det inget jobb här inom den närmast veckan så måste jag dessutom åka till västkusten och jobba lite snart. Alla vardagsgrejer måste ju också hinnas med;städa, laga mat, tvätta osv.
Sen vill jag så gärna lära mig photoshop bra. Kan ytterst lite, men hade ju varit kul att bli bra på det. Har till om och med köpt en bok om photoshop, men hinner jag gå igenom den...? Nä, det gör jag inte. Men men, jag tror att jag får börja göra veckoscheman så att man får lite mer ordning och översikt på vad som bör göras när.
Det var så enkelt när man pluggade heltid (program). Man hade sina dagar utstakade och allt var så strukturerat. Universitet, plugg och extrajobb var det som gällde under 4 år. det uppskattar man NU.
Men det blir ju faktiskt lite vad man gör det till. Så nu tänker jag inte tjata mer om det, utan göra nåt åt det. Later!

image470
Nästan allt (linne, kofta, kjol, halsduk) från H&M, förutom Jacka, JSFN och Gummistövlar, Viking

Kommentarer
Postat av: Christin

Vad fint! Gillar halsduken jättemycket! :)

2008-02-06 @ 16:22:50
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Sanja

Christin: Tackar tackar=)

2008-02-07 @ 12:04:41
URL: http://simplyfashion.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jag har funderat på att beställa de gummistövlarna men jag vet inte riktigt...är det bekväma? Kanske du har lust o visa någon mer bild på dom någon gång :)
Ha det bra!

2008-02-10 @ 21:13:30
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0