Marknad

Hola! Idag har jag trotsat febern och förkylning och spenderat några timmar i staden. Det är nämligen marknadsafton. I klädväg är det oftast skräp som reas ut av diverse butiker, men idag lyckas det jag, enligt mitt tycke, hitta en del fint. Och till vilka pangpriser sen! Köpte jeansshorts, espadriller, klänning, tröja och en blus/väst/linneaktig sak för under 200 kronor! Jag är nöjd. Bildbevis kommer senare.
Premiärinvigde min hatt som inhandlades för massa veckor sedan. Trodde nästan inte jag skulle våga...

image730

image731
Linne Custommade, Jeans Wrangler. Hatt Glitter och Sandaler Go Jane.

Kommentarer
Postat av: fashion and fame

Fin hatt!

2008-07-27 @ 18:01:07
URL: http://fashionandfame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0