27mars

Jobbat halvdag idag, tog resten av dagen ledigt. Jag och lillebror åkte iväg till Uddevalla för att leta efter födelsedagspresent till pappa som fyller på lördag. Istället kom jag hem med lite grejer till mig själv. Ego! Bl.a. den randiga, ombloggade tröjan från H&M. Riktig fräshing. Resten av inköpen fotar jag och visar imorgon. Blev ytterliggare en tröja från Lindex och en finfin väska från Wedins. Skulle köpa just den väskan för ett bra tag sen i Örebro, men när jag väl bestämde mig för att inhandla den så var den slut överallt och idag, av en ren slump, återförenades vi igen. Då var saken biff. Natt!

image607

image608
Tee, Kofta, Jeans - H&M
Väst - Lécole National
Skinnjacka - Zara
Sjal - ?
Solglasögon - Bik bok
Skor - Vagabond

Kommentarer
Postat av: Maria*

alltid lika snygg:) saknade dig så jag var tvungen att gå in och kika lite:) i löve cyberspace! puss på dig!

2008-03-27 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0