Här blommar det

Sprang på en underbar blommig tee på Zara idag som jag utan några som helst betänkligheter tog med mig hem, eller ja köpte förstås. Det blommiga mönstret påminde mig stark om Carin Westers omtalade klänning.
Den klänningen har jag verkligen delade meningar om. Älskar mönstret  och färgerna men är inte alls förtjust i modellen. Modellen är alldeles för mycket tant för min smak. Missförstå mig rätt, tant kan vara så rätt ibland, men i kombination med ett visst mönster slår det bara fel. Och här tycker jag, som en av de få skulle jag tro, att det slog fel. Teen,däremot, är underbart ljuvlig.
Köpte dessutom ett par grymt snygga vida jeans på H&M och om jag får säga det själv tycker jag att de två inköpen leker väldigt bra ihop=)

                                                                 Klicka för större



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0