Idag

har jag varit på stan och umgåtts med min älskade vän A. Det har fått mig att bli på bättre humör. Är nämligen lite låg då jag är i en oerhört nostalgisk period. Längtar så fruktansvärt mycket till mitt hemland och framförallt min hemstad. Känslan förstärktes ytterliggare när jag var i Malmö och umgicks med likasinnade. Dessutom var vi på konsert och ofta brukar jag känna så efter att jag blir så pass intensivt utsatt för min egen kultur. Det brukar dock lägga sig på en normal nivå efter några dagar...Som sagt, redan idag är det bättre.

Ser grymt trött ut på bilden, men det är nog resultatet av att ha sovit alldeles för länge inatt. Försökte ta igen all missad sömn från Malmö. Apropå Malmö så är jag riktigt kär i den staden och dess atmosfär. Skulle inte tveka en sekund att flytta dit om man fick ett bra jobb förstås=)

image560

Kommentarer
Postat av: LeeLoooo

Ma en riktig katt! Vad annars att säga?! ;)....Ooo vad jag oxå e i sån period för helvete!!! Jag gör inget annat än tänker på mitt Jajceee(L)...FAAAAAAAAN!!!...Jävla skiit! Var det Joksimovic du var och kollade på?... ;)...O hoppas vår period e över snart, för bådas bästa (om man ens kan utrycka sig så)...haah...Piiiz sista` ;)

2008-03-11 @ 23:35:22
Postat av: Sanja

LeeLoooo: Jobbiga peroider dessa....Självklart var det Zeljko, blev kär på nytt vid 25års åldern, hahaha=)Take care!

2008-03-13 @ 12:37:09
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0