Long time no see

Men oj vad tiden går snabbt. Har inte varit så flitig med att skriva, men man prioriterar ju annat. Nåja. Har i alla fall varit hos föräldrarna på väskusten från och med Valborg. Jobbade endast en dag, skönt på ett sätt men man blir rätt rastlös i lilla samhället...
Har även hunnit bli låtsasfaster. Pojkvännens bror har fått en liten son. Välkommen lille Anthony!
Igår åkte vi hemåt igen och på väg tillbaka stannade vi på ett köpcenter där jag gjorde mina naglar. Känns bra=)
Mycket plugg blir det nu i maj för att inte prata om jobb!
Nu ska jag dock till stan och träffa min vän M som jag inte har sett på urlänge. Later!
P.s Checka in utväxten. Den ska åtgärdas imorgon, eller hur E?=)
P.s 2 Återinviger parkasen, på tiden att den får se dagsljuset igen!



image695 image696
Tee - La redoute
Kjol - H&M
Parkas - Tiger of Sweden
Skor - H&M

Kommentarer
Postat av: Maria*

Mycket trevligt idag:) bränner faktisk lite i fejan... Take care! Kram

2008-05-05 @ 21:50:43
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Gud vad snygg du var i håret, supersnygg tjejen, och en grymt bra blogg har du med!!

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-05-05 @ 22:17:33
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Du passa verkligen skitbra i lugg!

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-05-05 @ 22:18:50
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0