Trötter

Är hur seg som helst. Pluggat, varit i stan och fikat och gjort absolut ingenting ansträngade. Ändå är jag trött.
Nu är jag bänkad här i soffan med min karl. Vi ska nämligen se, citat : "den enormt vikiga fotbollsmatchen mellan Real Madrid och Barcelona, även kallad "el clasico".
Tydligen är det så att RM redan  vunnit ligan och nu ska ärkefienden Barcelona bli förnedrade på hemmaplan genom att tvingas hylla RM Jublar gör en bredvid mig, själv gäspar jag!
Lite väl mörkklädd idag för den gassande solen...



image701
Tee V vintage, Jeans H&M, Kavaj Second hand, Skor Wedins!

Kommentarer
Postat av: Nene

snygg outfit :D

2008-05-10 @ 10:55:16
URL: http://photobynene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0