Ingen outfit

Eller ja, jag går ju inte runt naken, men i mjukiskläder. Småstressig dag idag. Åker hem till förädrarna på väskusten imorgon och allt det sista ska fixas innan dess. Kommer antagligen att vara där i en 3 veckor, blir även en hel del jobb naturligtvis, med början redan på tisdag!
Blir en hel del att släpa med till tåget imorgon med andra ord. Tur är väl att min karl kommer nästa helg och tar med sig resten av min garderob..typ=) Ibland blir jag bara så trött på allt släpande, har hållit på så här i drygt 4 år. Ork! Men men, det finns ju värre saker än det, desvärre må jag säga!
Tillbaka till komprimerandet och packandet och just det, matlagningen! Later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0