Säljes

Mitt "pälsköphysteri" har gått över alla gränser den kunde gå över och på grund av detta ska jag sälja en av de. Denna inhandlades på myrorna för ett par  veckor sedan. Inne i den finns det ingen information om vare sig vad det är för päls eller storlek. Det som dock står är "Kestila turku Finland" och "Södra Päls Norrköping". Snygg passform, med skinn/mock midjeband och detaljer. Storleken skulle kunna vara en 38 tycker jag. Men även nån som är i storleken under eller över skulle kunna ha den beroende på hur man vill att den ska sitta. jag skulle vilja ha lika mycket för den som jag betalade, alltså 400 kr, då jag inte har använt den och myrorna prislappen sitter kvar. Om det skulle visa sig att flera skulle vara intresserade, ja då hör jag av mig så kör vi på nån sorts budgivning eller liknande. Är du intresserad så maila mig på [email protected] . Detta kan du göra fram till måndag den 19/11 kl. 20.00

image192
image193
image194
I verkligheten är den inte lika mörk som på de två första bilderna, skulle snarare säga att den rätta färgen är nästintill som på den sista bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg!

2007-11-17 @ 13:49:43
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Filippas mode

Hej Sanja, finns pälsen kvar??
Hör gärna av dig isf! Hälsningar//filippa

2007-11-19 @ 19:29:05
URL: http://www.filippas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0