Favoriter

Mina två absoluta utländska favoritdesigners är Stella McCartney och Chloé. Har alltid varit, kommer nog alltid att vara. Alltid. Deras höst/vinterkollektioner för 2007 har en hel del gemensamt; de rena, raka, enkla linjerna och färger som svart och grått med en accentfärg, i dessa fall chockrosa och orange.
Kan jag även tillägga att jag ÄLSKADE Chloé när Stella McCartney var chefdesigner vid det franska modehuset!?! Det var nog under den tiden kärleken började spira mellan mig och dessa två. Här kommer ett litet urval av de respektive kollektionerna. Hade kunnat trycka upp alla, men lite begränsningar får man väl ändå ha.

Stella McCartney
Paris - Stella McCartney, bild 1Paris - Stella McCartney, bild 4Paris - Stella McCartney, bild 9Paris - Stella McCartney, bild 10Paris - Stella McCartney, bild 12Paris - Stella McCartney, bild 15Paris - Stella McCartney, bild 21Paris - Stella McCartney, bild 31Paris - Stella McCartney, bild 36Paris - Stella McCartney, bild 41

Chloé
Paris - Chloé , bild 1Paris - Chloé , bild 3Paris - Chloé , bild 8Paris - Chloé , bild 10Paris - Chloé , bild 12Paris - Chloé , bild 14Paris - Chloé , bild 32Paris - Chloé , bild 38

Bilderna kommer från elle.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0