Håret

Imorgon är det dags för frisörbesök. En klippning blir det inte tal om, för jag vill ju bara att det ska  växa nu. Snabbt! Däremot är färgen katastrofal. Utväxt till tusen och inte riktigt den nyansen jag vill ha. Är ute efter mer isiga, askiga toner. Så här ser jag i alla fall ut nu, den nakna sanningen=) De 2 första bilderna är resultat av  när jag råkade somna med blött hår, lyckat. Därefter själva utväxten och de 2 sista bilderna är efter att jag plattat det. Skulle vilja ha färgen i stil som Reese har på omslaget i sista numret av ELLE. Eller nåt!



Psst...är egentligen väldigt sugen på att bli riktigt mörkhårig, men vågar inte riktigt=( Det skulle ju ta en evighet att bli ljus igen, är mitt resonemang=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0