Salt + Vatten och lite annat!

Joo, min favorit hårprodukt är saltvattensprayen. I alla fall när jag hade längre hår=) Väx, väx! För några år sen använde jag en saltvattenspray från H&M, deras egna märke. Helt plötsligt försvann den från hyllorna och några tårar fälldes...nåja, nästan i alla fall=) I vilket fall som helst, så hittade jag den häromdagen igen. Etiketten ser lite annorlunda ut och den luktar inte likadant, men jag hoppas att innehållet fortfarande är lika bra. Har nämligen inte hunnit använda den än, men snart så! Och det bäst av allt är att den kostar 39 kronor! Hur bra är inte det??

Andra hårprodukter som står i badrumshyllan och som mitt hår gläds av är dessa:
REF Root to top, mousseaktig konsisten som man sprayar i hårrötterna för volym.
Klassikersprayen, Elnett, men just den här med gul etikett längst ned är för torrt och skadat hår.
Schwarzkopf professional OSIS Dust it,  puder för volym och  matt effekt i hårbotten. Gnuggas in.
 Schwarzkopf professional, BC hairtherapy, rescue repair. Hårinpackning som doftar gudomligt.

Och, till sist, ett silverschampo som jag tyvärr inte har en bild på. Det är i alla fall MATRIX, so silver. Sliter inte på håret och är extremt prisvärt.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0