26april

Sitter i soffan och väntar på att min kille ska komma hem från fotbollsträningen. Vi ska antagligen ut och äta middag med min vän A och hennes karl E. Egentligen borde jag gå och göra mig i ordning...egentligen...

Tidigare idag har vi varit på stan och shoppat med och åt min sambo. Smått chockerande då han i princip aldrig går i klädbutiker frivilligt. Det måste vara nåt med solen! Man kan nog säga att vi är väldigt olika vad gäller modeintresset=) Han köpte bl.a. jeans, skor, tees m.m.

Själv köpte jag ett blommigt fodral från GT (som halva Sverige lär gå runt i) och en bikiniöverdel från H&M!
T-shirten på outfiten måste jag varmt rekomendera. Hur skön och fin som helst. Finns i massa olika färger (älskar mitt puderrosa), Indiska, 60kr.

image689
Tee Indiska, Chinos Monki, Skinnjacka Zara och så tygskor till.

Kommentarer
Postat av: kristin m

du e jättefin i lugg! välkommen in i klubben :)
hann tyvärr inte komma förbi nu när jag var i örebro, fick åka hem o jobba. Too bad! men nästa gång så :)

2008-04-27 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0