Lite tid över

Jobbar för fullt, idag har jag dock varit ledig, men istället för att vara hemma och vila så åkte jag och mamma till Uddevalla...En klänning rikare kom jag hem. Jag provade den, satt jättefint, men kände att jag inte hade lust att lägga ner mer pengar på kläder den här månaden. Mamma skulle gå och hänga tillbaka den, men på väg ut ur provrummet ser jag att hon står och betalar den i kassan.
Min alltid alltid så snälla mami. Världens bästa på alla sätt och vis!
Så här har jag sett ut de senaste dagarna. Och slutligen, så blir det jobb resten av veckan, innan hemgång till Örebro på måndag! Later!

image669

image670
Urkassa bilder, men så blir det när man har brått!

Kommentarer
Postat av: ronja

vart kommer din röda jacka ifrån? skitasnygg :)

2008-04-17 @ 22:48:29
Postat av: Sanja

Ronja: Tack tack=) Den kommer från Tiger of Sweden

2008-04-22 @ 19:58:12
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0