Rubriker kan kännas överflödiga rätt ofta

Oj vad jag inte skrivit. Hela 2 dagar...Snabb sammanfattning: Är hemma hos föräldrarna på västkusten, där jag befunnit mig sedan i fredags. I lördags var det kalas för min karl, som i veckan fyllde...30! Så det firades, dock utan alkohol. Anledningen till det, från min sida iaf, är att vi skulle, och var, på dop idag. Kl. 11 skulle vi vara där, pigga och glada. Det var vi och trevligt var det. Bästa lyckönskningar Felicia!
Karln min har åkt hem till Örebro, medan jag kommer att vara här den här veckan ut, för att arbeta självfallet. Lite galna arbetsdagar blir det, sisådär 15 timmars pass skulle jag tro.... Men men, det kommer gå galant! Är ledig på onsdagen, så lite återhämtning går att finna då. Vi får väl se om och hur mycket jag hinner blogga de närmsta dagarna....
Bild 1: Från i lördags innan kalaset, var grymt stressad och inte färdigdressad, därav den sura minen.
Bild 2 och 3: Dagens dopoutfit, exklusive en svart kavaj över=)


Kommentarer
Postat av: Käthe

Vilken fin klänning!

2008-04-14 @ 11:18:25
URL: http://www.kathe.nu
Postat av: Maria*

Ja verkligen en ursöt klänning på en ännu sötare tjej;)

2008-04-14 @ 19:09:37
Postat av: ida

vart kommer klänningen ifrån? :)

2008-04-20 @ 21:45:09
Postat av: Sanja

Käthe: Ja, visst!
Maria: Tack gullet=)
Ida: Från H&M trend

2008-04-22 @ 19:57:26
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0