Sen och seg

Nu har jag gått och blivit fökyld...Det är dock inte anledningen till att jag inte bloggat på ett par dagar, för det finns ingen anledning . Jag är helt enkelt seg och lat. Men fotat mig själv har jag gjort, resultatet av det synes nedan. Onsdag och torsdag. Dock är fredagen redan kommen och jag ska på återbesök till frisören så hon får rätta till det jag inte tyckte blev riktigt bra. Krävande är vad jag är, förkyld och krävande, vilken utmattande kombination! Efter frisören ska jag till uni. en sväng och ikväll ska jag sy. Sa nån fredagkväll?=)

image553


image554

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfin du blev i håret :) är det blonda slingor bara eller?

2008-02-29 @ 17:17:43
Postat av: Ellinor

den oranga halsduken var superfin, affär? :P

även "skinnjackan" och ballongkjolen..

måste även säga att jag tycker att du har otoligt vackra drag.. verkligen jätte vacker :P

2008-02-29 @ 19:04:17
URL: http://lookatme.tjejsajten.se
Postat av: Sanja

Anonym: Tackar! Jag blev dock inte helt nöjd, brukar ha de mycket kallare (vitare och askigare) vanligtvis. Man ja, det är bara ljusa slingor=)
Ellinor: Nä men tack snälla för de fina orden!=)
Halsduken köptes på Vingåkers factory outlet och har tyvärr inget märke (vad jag vet)
Första skinnjackan är från Zara, den andra från Ellos. Kjolen kommer från La redoute!

2008-02-29 @ 20:13:46
URL: http://simplyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0