Då kör vi!

Då var jag tillbaka i Örebro. Dock sjuk=( Åkte tåg i fem timmar med 39 graders feber. Inte ok! Tacka gud för ipren. Vet inte riktigt vad som har utplånat mitt immunförsvar, men från att i princip aldrig vara sjuk till att bli det två gånger på 3 månader är liksom inte ok.
Här är i alla fall den blommiga klänningen, stor del av den iaf,  från Zara som jag köpte innan jag åkte till västkusten. Invigde den i lördags då det vankades utgång, ljuvlig är den.
Fick dessutom min skobeställning från GoJane idag också. Rätt så nöjd blev jag. Tullen var inte alltför farlig heller. Visar självklart imorgon. Nu till näsdukarna. Later!

image729

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

åh...vilken helt underbar klänning!!!

//

www.alexandrastyle.blogg.se

2008-06-03 @ 07:46:57
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0