Go Jane

Dessa nedan blev mina i veckan. Vet att det är många som undrar hur mycket tullen m.m går på. Notan på dessa fyra inklusive frakt, skatt och postavgifter gick på dryga 1000 lappen. Totalt överkomligt!
De två första är riktigt höga. Jag brukar inte ha svårt för höga klackar, ju högre desto snyggare brukar jag resonera, men höga och stilletklack blir lite svajigt, men det ska nog gå bra=)
Ballerinaskorna önskar jag att jag hade köpt fler färger av. Mjukare och skönare har jag nog aldrig ägt!
Dock märker man verkligen att det är budgetskor, särskilt på de högklckade. Bl.a. är sömmarna sneda, olika mängd hål för spännena, en foten är lite större än den andra m.m. Men fina är dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0