Skit

Som nämnt är jag ju sjuk, men tänkte ändå att jag skulle gå på Modetteeventet som de har tillsammans med Vero moda. Gjorde mig iordning förut, men var tsnabbt tvungen att inse att det inte går. Svettas som en gris samtidigt som jag har frossa. Ingen bra kombo så att säga. Nu får jag snällt ligga här i sängen resten av kvällen. Skit! Jag är inte så bra på att vara sjuk, kan verkligen inte ta det lugnt...
Imorgon är det dessutom marknadsafton här i Örebro och jag tänker verkligen inte sitta inne hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Ja dom är verkligen grymma. Sköna att gå i dessutom! Jag beställde storlek 7(tror jag men är inte 100) och jag har storlek 39-40 i normala fall. Men jag skulle säga att dom är små i storleken.

Det finns en bra storleksguide på sidan också!

Lycka till! :)

2008-06-03 @ 23:21:31
URL: http://juliaf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0